Bir Delinin Notları
Hayatta ki en büyük düşmanımla aylarca birlikte uyumuşum;sevdiğim insan bu muymuş yani ?
Hayat çok garip değil mi sizce de ? Bir zamanlar nefret ettiğim şeyleri,şimdi çok seviyorum alkol gibi sigara gibi.Bir zamanlar delicesine sevdiğim şeylerden ise şuanda nefret ediyorum sen gibi...
Her ne kadar söylesem de seni sevmediğimi,kandırmayı başaramıyorum asla kendi yüreğimi.
Bazı insanların en büyük kamuflajıdır,gülüşü...
Elinden geleni yap ama geri dönmeyecek;dönse bile eskisi gibi olmayacak.
Öpünce geçen kalp acısı mıydı ?
Geçmiyor ama hafifliyor,çözüm bir başkası mı yoksa başka bir şey mi ? Bunu zaman gösterecek,bekliyorum... Tam 8 aydır.
Mutluluğumuzu başkalarına hediye ettik,bize bir şey kalmadı.
Tam unuttum dersin,her şey bitti artık içimde dersin, artık yoluma bakacağım dersin sonrasında rüyana girer ve her şey başa sarar.
Eğer beni gerçekten sevseydin,gitmezdin...
Her defasında affeden ben.
Bir kere affedip ''Hayatım da yaptığım en büyük hata seni affetmekti '' deyip tekrardan çekip giden sen.
Bir daha senin gibisini nasıl bulurum ben diye af dileyip,sen benim gibisini bulamazsın deyip gitmek...
Hayattaki en büyük suç,seven bir kalbi yüzüstü bırakıp gitmektir.
Özlediğim sen değilsin,birlikte yaşadığımız anılar.
Acıyı sever olmuşuz.
Giden mi suçludur yoksa kalan mı ?
Anılar eskidikçe daha da değerli hala gelmeye başladı.Anladım ki ben artık anılarla yaşayan bir insan olmuşum.
En güvendiğimiz en önce giden olmadı mı ?
Bir yanım yazmak isterken diğer yanım çok kararsız.
Şuan napıyorsun acaba ? Mutlu musun mesela ? Ya da pişman mısın ?
Nasıl bu kadar katı ve kararlısın ve ben bunu bu zamana kadar nasıl farketmedim ? Nasıl bu kadar aptal olabildim ? Hoş bende değişen bir şey hala yok ben hala kim ne söylese inanıyorum insan herkesi kendi gibi sanıyor...Yalan söylediklerini aklımdan geçirmiyorum aslında geçirmek istemiyorum ve ben hala insanlara güvenmeyi seçiyorum.
Aşk bir oyundur ve doğrusunu söylemek gerekirse duygularıyla yaşayan insanlar kaybetmeye her zaman mahkumdur.
''Yar yemin içtim acıma direniyorum
Akan o kanı görüyor daha direniyorum
Yine geliyor hüzün,benim aklımdan zorum var.''